پورتال سازمانی

پرتال سازمانی

پورتال هوشمند

بیانیه سطح خدمت
بیانیه توافق سطح خدمت اداره کل امور اقتصادی ودارایی استان اصفهان

مقدمه

خدمات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان شامل خدمات زیر می باشد که در حالت کلی به شرح زیر در پورتال اداره کل ارائه می گردد:

اطلاع رسانی :

معرفی خدمات و شناسنامه خدمات دستگاه

مناقصه و مزایده

قوانین و مقررات

ارتباطات :

فرم های الکترونیکی درخصوص خدمات

ارتباط با مدیران ارشد دستگاه

ارتباط با حراست

ارسال شکایات و نظرسنجی ها

هدف:

هدف از این توافق نامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان، کیفیت تحویل خدمات برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.

این بیانیه، سطح توافق دوجانبه درخصوص خدمات، روش های نظارت و مسئولیت های سازمانی را درصورت لزوم مشخص می کند.

مسئولیت

خدمات اداره کل از طریق پورتال قابل دسترس می باشد و جهت پیگیری درخواست ها، کدپیگیری منحصر به فرد ارائه می گردد.

پیگیری

این پورتال مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست‌ها و شکایات از طریق مراجعه به لینک شکایات، نظرات و فرم الکترونیکی خدمات قابل ارائه می باشد.

به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام می گردد.

دسترس پذیری :

کلیه خدمات الکترونیکی شده دستگاه در منوی خدمات الکترونیک قابل دسترس مراجعین محترم می باشد.

تارنمای اداره کل در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

به روزرسانی :

در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل اطلاع رسانی خواهد نمود.

تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی

دستگاه اجرایی متعهد به حفظ و محرمانگی کلیه اطلاعات ارباب رجوعان می باشد.

کاربر می بایست در صورت فراموش نمودن رمز می بایست با مسئول سایت اداره کل تماس بگیرد و مسئول امر موظف به انجام این امر می باشد.

خدمت گیرنده می بایست کلیه اطلاعات فرمها را به درستی و کامل پاسخ دهد.

نگهداری و حفظ کد پیگیری حاصل از درخواستها بر عهده خود خدمت گیرنده است.

مسئولیت نگهداری رمز و پسود ورود به خدمات با خود خدمت گیرنده است.

رمز ارائه شده و کد رهگیری ها منحصر بفرد می باشد و مسئولیت این امر با دستگاه اجرایی می باشد.

هر گونه اخلال در خدمات سایت می بایست قبلا توسط دستگاه اجرایی اطلاع رسانی گردد.

هزینه ها و پرداخت ها

کلیه خدمات اداره کل بدون هزینه ارائه می گردند.

دوره عملکرد

این توافقنامه تا زمان اصلاح، جایگزینی و یا با موافقت دوجانبه اعتبار دارد.

خاتمه توافقنامه

این توافق نامه تا زمان اتمام آن لازم الاجرا بوده و تا زمانی که ابلاغیه جدیدی برای خدمات اعلام نشود پابرجاست.


گروه دورانV5.7.4.0