پیوندها

بيانيه سطح توافق خدمات
بیانیه توافق سطح خدمات اداره کل امور اقتصادی ودارایی استان اصفهان

  1. مقدمه

خدمات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان شامل 15 خدمت و 6 زیرخدمت می باشد که در حالت کلی به شرح زیر در پورتال اداره کل ارائه می گردد:

  • اطلاع رسانی :
  • معرفی خدمات و شناسنامه خدمات دستگاه
  • مناقصه و مزایده
  • قوانین و مقررات
  • ارتباطات :
  • فرم های الکترونیکی درخصوص خدمات
  • ارتباط با مدیران ارشد دستگاه
  • ارتباط با حراست
  • ارسال شکایات و نظرسنجی ها
  1. هدف:
  • هدف از این توافق نامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان، کیفیت تحویل خدمات برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
  • این بیانیه، سطح توافق دوجانبه درخصوص خدمات، روش های نظارت و مسئولیت های سازمانی را درصورت لزوم مشخص می کند.
  1. مسئولیت

خدمات اداره کل از طریق پورتال قابل دسترس می باشد و جهت پیگیری درخواست ها، کدپیگیری منحصر به فرد ارائه می گردد.

  • پیگیری
  • این پورتال مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست‌ها و شکایات از طریق مراجعه به لینک شکایات، نظرات و فرم الکترونیکی خدمات قابل ارائه می باشد.
  • به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام می گردد.
  • دسترس پذیری :
  • کلیه خدمات الکترونیکی شده دستگاه در منوی خدمات الکترونیک قابل دسترس مراجعین محترم می باشد.
  • تارنمای اداره کل در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
  • به روزرسانی :
  • در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل اطلاع رسانی خواهد نمود.
  1. تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی
  • دستگاه اجرایی متعهد به حفظ و محرمانگی کلیه اطلاعات ارباب رجوعان می باشد.
  • کاربر می بایست در صورت فراموش نمودن رمز می بایست با مسئول سایت اداره کل تماس بگیرد و مسئول امر موظف به انجام این امر می باشد.
  • خدمت گیرنده می بایست کلیه اطلاعات فرمها را به درستی و کامل پاسخ دهد.
  • نگهداری و حفظ کد پیگیری حاصل از درخواستها بر عهده خود خدمت گیرنده است.
  • مسئولیت نگهداری رمز و پسود ورود به خدمات با خود خدمت گیرنده است.
  • رمز ارائه شده و کد رهگیری ها منحصر بفرد می باشد و مسئولیت این امر با دستگاه اجرایی می باشد.
  • هر گونه اخلال در خدمات سایت می بایست قبلا توسط دستگاه اجرایی اطلاع رسانی گردد.
  1. هزینه ها و پرداخت ها

کلیه خدمات اداره کل بدون هزینه ارائه می گردند.

  1. دوره عملکرد
  •  این توافقنامه تا تاریخ 29/12/98 اعتبار دارد.
  • این توافقنامه تا زمان اصلاح، جایگزینی و یا با موافقت دوجانبه اعتبار دارد.
  1. خاتمه توافقنامه

این توافق نامه تا زمان اتمام آن لازم الاجرا بوده و تا زمانی که ابلاغیه جدیدی برای خدمات اعلام نشود پابرجاست.

کلیه حقوق این پورتال متعلق به وزارت امور اقتصادی و دارایی می باشد
^